Jäsenedut

Vuosi 2021: Paikalliset jäsenedut valmistuneille superilaisille sekä eläkeläisjäsenille jäsenkortilla

Hyödynnä etuja SuPerin jäsenkorttia esittämällä :

• Uimahalli Lähde
  • Kuntosali Vahva Ote
  • Elokuvateatteri Kinokulma toukokuun loppuun asti 1 lippu/ asiaskas.

Vuoroviikoin: Saat 2 euroa alennusta uimahallilipusta tai  2 euroa alennusta Kuntosali Vahva Otteeseen.

• Urheiluliike Pajala:

Saat 10 % alennusta  normaalihintaisista tuotteista. Ei koske polkupyöriä.

• Opti-Aika Järvelän liike:

Saat alennusta ostaessasi koruja, silmälaseja, piilolinssejä, aurinkolaseja ym. Etu koskee superilaista ja hänen perheenjäseniä.

• Kultakehrä Kärkkäinen Oy:

Saat 10 % alennusta liikkeen tuotteista. Alen piiriin ei kuulu korjaustyöt ja tietyt Kalevala korut ja Lumoava korut.

Hox!

Pohjoispohjanmaan ja kainuun alueen A-katsastusasemille sovittu alennuksia.

Jäsenkorttia näyttämällä:

Henkilö- ja pakettiauton määräaikaiskatsastus 39€

Lakisääteiset mittaukset 10€

Jälkitarkastukset 10€

Työapikkojen ilmoitustauiluila ajankohtaiset tiedot myös!

Jäsenedut eivät koske opiskelijajäseniä.

Jäsenedut SuPerliitosta

Superliiton jäsenetuja

Sopimusedunvalvonta

Edunvalvontayksikkö huolehtii SuPerin jäsenten sosiaalis-taloudellisesta edunvalvonnasta valtakunnallisesti ja paikallisesti. Sopimusedunvalvontaan kuuluvat virka- ja työehtosopimusneuvottelutoiminta, lainsäädäntö sekä eläkeasiat ja muu sosiaaliturva. Myös yhteistoiminta- ja työturvallisuusasiat ovat osa sopimusedunvalvontaa. Edunvalvontayksikkö huolehtii jäsenten oikeusturvasta työhön liittyvissä erimielisyyksissä.

Ammatillinen edunvalvonta

Kehittämisyksikkö vastaa SuPerin jäsenten ammatillisesta edunvalvonnasta valtakunnallisesti ja paikallisesti. Ammatilliseen edunvalvontaan kuuluu lähi- ja perushoitajien ammattiin, ammatilliseen koulutukseen sekä sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämiseen kuuluvat asiat. Kehittämisyksikkö vastaa myös opiskelijatyöstä sekä oppilaitosyhteistyöstä.

Vakuutukset

SuPerin vakuutuskumppani Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva tarjoaa liiton jäsenille vakuutusturvaa jäsenetuhintaan.

Turva on kotimainen vakuutusyhtiö, jonka omistavat sen asiakkaat.

SuPer on vakuuttanut jäsenensä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella sekä järjestötehtävissä toimivat järjestövakuutuksella. Lisäksi opiskelijajäsenet on vakuutettu vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella.

Liitolla on myös potilasvahinkolain mukainen potilasvakuutus, joka kattaa yhtiömuodosta riippumatta jäsenten yrittäjinä harjoittaman terveyden- ja sairaanhoitotoiminnan edellyttäen, ettei toimintaan osallistu yhtään avustajaa tai työntekijää.

Koulutus

SuPer järjestää kaikille jäsenille avoimia koulutustilaisuuksia sekä luottamustehtävissä toimiville aktiiveille tarkoitettuja kursseja. SuPerin koulutus on laadukasta ja jäsenilleen edullista. Koulutukset on suunniteltu vastaamaan jäsenten ajankohtaisiin työelämän haasteisiin.

SuPerin loma-asunnot

SuPerilla on jäsenten käyttöön omia loma-asuntoja Levillä, Ylläksellä, Rukalla, Vuokatissa, Puumalassa, Kolilla, Vierumäellä ja Nauvossa, sekä kaupunkiasunto "Kallion kaksio" Helsingissä.

Loma-asuntoja voi hakea kaksi kertaa vuodessa järjestettävässä varsinaisessa loma-asuntohaussa. Helmikuussa haetaan viikkoja 18-44 ja syyskuussa viikkoja 45-17.

Olitpa opiskelija tai ammattilainen,

olet tervetullut joukkoomme!

SuPer Ammattilainen

Jäsenmaksu: 1,2 % bruttopalkasta* / kk

Jäsenenä saat etujasi valvovan järjestön ja liityt samalla Super työttömyyskassan jäseneksi.** Lisäksi olet oikeutettu lukuisiin muihin etuihin.

SuPer Opiskelija

Jäsenmaksu: 0 € / kk

Opiskelijajäsenenä saat monipuoliset vakuutukset sekä monia rahanarvoisia etuja. Jos sinulla on opiskelijajäsenyyden aikana työsuhde, voit liittyä Super työttömyyskassaan.