Tietoja ammattiosastostamme

Viestiä ammattiosaston hallitukselle voit laittaa: super207@superliitto.fi

• Ammattiosastomme liittää yhteen Oulaisten seudun terveyden- ja sosiaalialalla työskentelevät  sekä yrittäjinä toimivat ammatillisen koulutuksen saaneet henkilöt. Jäsenet työskentelevät sekä kunnallisella että yksityispuolella.

• Jäseniä ao:ssa on n. 270. Jäsentemme työpaikkoina ovat mm. Oulaisten Terveyskeskus; vuodeosasto, Oulaisten kaupungin Vanhainkoti Rantakartano, Kotihoito, Puutex sekä Palvelukoti Koivula. Taukokangas Oy, Oulaskankaan Sairaala, Oula Esperia, Salmenranta Merijärvellä.

Panostus jäsenten koulutus- ja virkistystoimintaan

• Hyödynnämme SuPerin järjestämiä alueellisia ja valtakunnallisia koulutuksia, joihin kannustamme jäseniä osallistumaan.
  • Järjestämme luentoja yhdistettynä muuhun kokous- tai virkistysiltaan.
  • Virkistystoimikunta yhdessä hallituksen kanssa järjestää jäsenten esittämien toiveitten mukaisesti erilaista yhteisöllistä toimintaa. Näitä voivat olla retket, pikkujoulut, konsertit, teatterit, koulutustilaisuudet, hyvinvointiluennot yms.
  • Retkillä järjestämme arpajaisia ja perimme pientä omavastuuosuutta isommista retkistä / ohjelmallisista tapahtumista.
  • Paikallisia jäsenetuja jäsenkortin esittäjille on tarjolla: Urheiluliike Pajalasta, Opti-Aika Järvelästä, Kultakehrä Kärkkäisestä, Luontaishoitola Onnelista.  Nämä edut koskevat varsinaisia superlilaisia sekä  eläkeläisjäseniä.

Panostus opiskelijatyöhön

• Tuemme OPOjen työtä ohjatessa vasta-aloittavia ja valmistuvia lähihoitajaopiskelijoita =  Mahdollisia varsinaisia superilaisia!
  • Opiskelijavastaavat järjestävät oppilaitoksissa infotilaisuuksia, sekä osallistuvat opiskelijoiden valmistumisjuhlien merkeissä.
  • Tavoitteena  järjestää ainakin kerran vuodessa tapahtuma opiskelijoille. Yhteistyö oppilaitoksien kanssa tärkeää.

Tiedottaminen:

• Järjestettävistä tapahtumista, retkistä ja paikallisista jäseneduista ilmoitukset:
  • SeutuMajakan järjestöpalsta
  • SuPer-lehden Kuulumisia-palsta ( retket, tapahtumat)
  • työpaikka ilmoitukset, sähköpostiverkosto
  • Ao:n omat verkkosivut ja Facebook
  • Kevät- ja syyskokouksista ilmoitamme viim. 2 viikkoa ennen kokousta.